divendres, 22 de maig del 2009

El color blanc

Durant dos dies he estat convivint d'espectadora amb el color blanc. He recordat el taller dels símbols dels colors que vaig fer recentment, i he constatat la puresa i l'ordre que representa aquest color. Els llençols del llit, el cobrellit, les bates dels metges i infermeres, tot ordenat, metòdic. Periòdicament porten els líquids també blancs i transparents que ajuden a posar al malalt en situació de recuperació. No recordem que el cos humà és vulnerable fins que dóna algun ensurt i s'ha de reparar com quan es porta el cotxe a passar l'ITV, perquè ja fa uns anyets que circula. I hem de donar gràcies quan els ensurts són lleus encara que durant uns dies deixen una mica fora de joc.



***

6 comentaris:

Margarida Aritzeta ha dit...

Ànims i endavant. Sobre el blanc hi pintarem tots els colors

kweilan ha dit...

Me n'alegro que ja estiguis bé. Una abraçada!

Marta ha dit...

Margarida i Kweilan! He rectificat el post després dels vostres comentaris. No m'havia expressat be. L'entrebanc no ha estat sobre la meva persona,ha estat en el meu marit. Us agraeixo el vostre interès. Una abraçada

Margarida Aritzeta ha dit...

Doncs que els bons desigs arribin també al teu marit... un cop sortit del blanc

Mireia ha dit...

Em sumo als desitjos de tirar endavant de la margarida

bajoqueta ha dit...

Doncs sort amb qui tingue que conviure amb el color blanc, ells ho arreglen tot ja voràs :)