divendres, 9 d’agost del 2013

Premonicions

J.W.Waterhouse
A vegades em diuen que sóc una mica "bruixa" pel que fa a avançar-me en alguns esdeveniments, en parlo, i després suceeixen. Em passa sovint i potser que decideixi també a comprar-me una bola de vidre!.

Vaig parlar de la Loteria Nacional en un apunt, el mes de desembre de l'any passat (vegeu) confirmant la meva decisió de no tornar a comprar més Loteria Nacional si els beneficis no anaven a parar a la meva gent i al meu poble. Si consulteu els comentaris d'aquest apunt, veureu que també eren premonitoris.

Amb la recent notícia de les noves Loteries catalanes, sóc de les que, evidentment, no trobo malament aquesta proposta. Ignoro si tindran èxit, pero els meus auguris són positius, ja que molta gent pot pensar com jo i desitjar que els beneficis es quedin a casa, sobretot que el 30% sigui destinat a afers socials que bona falta ens fa després de les retallades en aquest sector. Ja sé que hi ha opinions per tot, però hi ha gent que és negativa de mena i qualsevol iniciativa gobernamental la troben malament. La necessitat d'aconseguir nous ingressos i remuntar, és ben patent i tots hi hem de col·laborar, malgrat que no ens agradin massa en aquest cas, els jocs d'atzar.

A nivell polític el debat està servit. Després de les noves incorporacions dels equips de futbol, a casa nostra, aquest estiu parlarem també de loteria SI o loteria NO. Que hi farem!

***


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ok, estic totalment d'acord amb tu. Si algu ha de guanyar els beneficis de la nostra loteria k siguem naltros mateixos. Ja en regale prou de diners a Espanya!!
Petons i fins aviat. M.Carme

Joan Antoni ha dit...

Això sembla com aquèlles associacions, curtes de diners i socis que miren de quadrar els comptes i decideixen fer participacions de "lotería" per Nadal. No sé si s'ha fet un estudi de mercat amb tantes loteries, però desitjo, pel bé nostre, que tingui èxit.