dimarts, 3 de juny del 2014

Vintage

Encara no havia estat als Encants nous de Bellcaire amb les seves lluents teulades. Aprofitant la crida dels mitjans sobre la Fira Vintage, el diumenge ben d'hora, ben d'hora, just acabaven d'obrir, ens hi vam atansar.

M'havia imaginat que hi hauria més paradetes "vintage" per la qual cosa em va decebre una mica, ja que pensaba trobar d'una manera més generalitzada aquells objectes.  Hi havia més parades tipus "mercadillo" de robes a 1 euro i les habituals del sector, que les anunciades a la fira. De totes maneres he fet alguna fotografia d'alguns raconets que m'han cridat l'atenció, i d'algunes peces divertides.











El que si vaig observar, és que en moltes de les nostres cases ja tenim objectes dels que s'exposen de dificil classificació, rebuts d'herències familiars o de pròpies adquisicions, i m'ha fet pensar que aviat hauré de posar alguna paradeta "vintage" a veure si algú li fa peça algún gerro o canti d'Argentona que he vist  "in situ" igualet al que tinc a casa.


















També hi havia uns gerros de vidre pintats, un dels quals en tinc un de molt semblant, que deu ser dels anys vint del passat segle, i que vaig recuperar d'una casa familiar. Veieu les fotografies.

Els de La Fira


El de casa

De totes maneres l'objectiu principal era veure la construcció. La vaig trobar espectacular i que encara farà força patxoca quan les obres de la Plaça de les Glòries estiguin enllestides.




***