divendres, 14 de juny del 2013

Família desconcertant

Una bona amiga i seguidora del meu blog des de l'anonimat, coneixedora de la nostra estimació pels gatets com ella mateixa, em va enviar aquest video perquè en fes algún comentari dels meus, ja que li agrada llegir-me i sort en tinc de les converses que tenim bis a bis, amb les quals em dóna autoestima i m'anima a anar omplint pàgines de les coses que em passen pel cap.

De totes maneres poca cosa puc dir d'aquesta "família desconcertant". Les imatges parlen soles. Només afegiré el text que la M. Dolors m'ha passat.


"Éste es un video que muestra a un hombre sin hogar, que vive en las calles de Santa Bárbara (California, USA) con sus mascotas. Todos los días, está en la calle State y la gente le da dinero por sacarles fotos. Los animales están bien alimentados y son muy mansos y sociables. Son una familia. El hombre le hizo un arnés al gato para que el perro pudiera llevarlo y no tuviera que caminar tanto. En algún momento apareció el ratón, y viendo que ninguno se los quiso comer, se sumó a la familia. El hombre cuenta que una vez alguien le ofreció US $20 si le dejaba sacar una foto a sus mascotas, y desde ese momento, los 4 "trabajan" en la calle, demostrando al mundo que es posible que seres, que históricamente fueron vistos como enemigos, vivan juntos en armonia. El alcalde de Santa Bárbara filmó este vídeo y se lo envió a sus amigos y contactos como saludo de Navidad."




A les persones ens costa viure en harmonia, i sempre parlem de la suposada "felicitat" que ens pot donar la vida en totes les seves dimensions. Cal que estiguem tan capficats en trobar el desllorigador?

Només observant als petits animalons de companyia al nostre voltant, en podem trobar molts d'exemples de convivència força atípics, no?



...

1 comentari:

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Realment simpàtica -i curiosa- la "família".