dijous, 9 d’octubre del 2008

Premis literaris




Ahir vaig assistir a l'acte de lliurament del XII Premi literari Nostromo "L'Aventura Marítima", que l'Associació Nostromo i el Museu Marítim de Barcelona em van convidar com acompanyant de'n S. que com a membre del Cor Drassanes (vegeu aqui) amenitzaven la festa, junt amb els Castellers de la Sagrada Familia i un duet musical.


Després de les actuacions i parlaments, es van lliurar els premis amb les categories de: infantil i juvenil, i senior. El que més em va agradar van ser els joves guanyadors. Les seves cares de satisfacció junt amb familiars i coneguts. Crec que no hi ha res més plaent, que aquests incentius de premiar una feina que s'ha fet amb il•lusió. Recordo un premi literari de l'escola primaria que la meva filla va rebre quan tenia uns deu anys, i que un membre del jurat va ser en Joaquim Carbó, el qual va entregar personalment el guardó i que ens va omplir d'orgull de pares (encara conservo l'escrit escannejat a l'ordinador). És bo que es reconeguin els treballs, ja que cada vegada més es necessiten alicients per valorar l'esforç que fan els nostres joves, per aconseguir objectius personals.

L'acte va acabar amb un àpat força òptim.


***

1 comentari:

rebaixes ha dit...

Todoreh, et vaig veure l'altre dia i avui he pujat a saludar-te.
He estat molt enfeinat. Porto cinc blocs,i encara que ja els tinc controlats, fan suar.Veig que no pares.Una abraçada. Anton.